Cafeaua Lavazza și-a început existența în secolul al XIX-lea. 4 generații au transmis tehnologiile secrete pentru cultivarea celor mai bune boabe, prepararea și prelucrarea lor. Până în prezent, acest tip de băutură ocupă o poziție de lider în mediile similare. De asemenea, este foarte popular.
Chiar începutul
Strămoșul cafelei italiene este Luigi Lavazza, care a fost un copil obișnuit și nu s-a remarcat în niciun fel. Dar tatăl său a investit în el experiența și cunoștințele sale care l-au ajutat să reușească.
La o vârstă mai înaintată, a reușit să-și înființeze propria companie, în consonanță cu numele său. În acel moment, el era angajat în producția nu numai de cafea, ci și de săpun, ulei, alcool, mirodenii și parfumuri. Compania câștigă avânt în fiecare zi și se bucură de o mare popularitate. În această perioadă, Luigi descoperă lumea cafelei și înțelege că vrea să-și dedice activitatea acestui lucru.
Dezvoltare în continuare
În 1910, s-a născut brandul de renume mondial Lavazza cafea măcinată. A fost foarte popular datorită gustului și aromei incredibil de rafinate. Fondatorul a vrut nu doar să vândă Arabica delicioasă, ci și să-și stabilească brandul drept cea mai bună și de cea mai înaltă calitate.
După 5 ani, compania ia amploare și personalul crește, dar evenimentele militare i-au obligat pe bărbați să meargă pe front. Lavazza nu are de ales decât să invite membrii familiei sale ca angajați ai companiei.
Ambalaj și mașină de marcă
Pentru a crește vânzările, producătorul a produs ambalaje cu marca, pentru o mai mare recunoaștere, după ce livrarea băuturii tari a fost efectuată de o mașină specială și de numele mărcii. Mari lanțuri de supermarketuri și restaurante avansate au cooperat cu compania, deoarece cafeaua europeană s-a remarcat prin gustul său unic și aroma impresionantă.
Timp prezent
Până în prezent, cafeaua Lavazza este una dintre cele mai cunoscute din întreaga lume. Filialele companiei operează în peste 90 de țări, iar acasă ocupă aproape 50% din produsele de pe piață. În ciuda tehnologiei și echipamentelor moderne, proprietarii preferă să-și păstreze tradițiile și să le folosească până în zilele noastre. La urma urmei, Luigi a acordat o atenție deosebită controlului calității și îmbunătățirii acestuia. Actualii moștenitori susțin că nu vor schimba nimic, deoarece strămoșul lor a adus gustul și aroma la ideal.